مجید یحیایی آهنگ بی خیال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجید یحیایی آهنگ بی خیال
نوشته شده در چهار شنبه 18 آذر 1394
بازدید : 495
نویسنده : hosein

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید یحیایی به اسم بی خیال + متن آهنگ

ترانه : روح الله احمدی / آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی / ویلون : امید قدسی

http://dl.tak3da.com/download/1394/09/Majid%20Yahyaei%20-%20Bikhial.jpg

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بیخیال

چی بگم تا باورت شه

حرفه من حرفه دلم بود
تو ببخشم اگه چیزی تویه حرفام به تو کم بود
اگه گاهی تو کنارم بودی اما من ندیدم
تو نذار اینو به پایه اینکه از تو من بریدم
تو برام همیشه هستی حتی وقتایی که دورم
نگو خیلی بیخیالی

به خدا خیلی صبورم

تو بمونو باورم کن بذار با تو زنده باشم
بذار تو بازیه چشمات دوباره برنده باشم
نذار تو غروبه چشمات دله من بی تو بگیره
بذار حس کنم که هستی تو به من نگو که دیره
اگه فرصتی نشد که بگم اون حسی که دارم
ولی عاشقه تو بودم

تو نرو بمون کنارم

 



:: موضوعات مرتبط: اهنگ , ,
:: برچسب‌ها: مجید یحیایی آهنگ بی خیال , دانلود , مجید , یحیایی , جدید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: